" W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem - o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał; aby więc poprzez wszystko, co ma, umiał bardziej i pełniej być człowiekiem, to znaczy, ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugimi, ale i dla drugich".
Jan Paweł II
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Papieża Jana Pawła II
18-100 Łapy, ul. Polna 9
tel. (085) 715 24 19; sp1.sekretariat@wp.pl
Nasza szkoła w pracy dydaktyczno-wychowawczej kieruje się dobrem dziecka, dba o jego wszechstronny rozwój, uwzględniając specyfikę jego potrzeb.
Dobry poziom dydaktyczny
Dużą ilość zajęć pozalekcyjnych
Dużą ilość zajęć dla dzieci potrzebujących pomocy:
zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
gimnastyka korekcyjna.
Wszechstronną pomoc uczniom i rodzicom
logopeda
psycholog
rehabilitant ruchowy.
Integrację w różnych formach:
klasy integracyjne
klasa terapeutyczno-rozwojowa
nauczanie indywidualne
Dobrą bazę lokalową, akceptację szkoły w środowisku
Objęcie opieką materialną wszystkich uczniów potrzebujących pomocy
Duży udział rodziców w życiu szkoły
Szkołę bezpieczną.
" Education's aim is just that a human being became more and more a person - that is, in order to be more and not only have more; in order that more through all, which he possesses , knew more and in great deal to be person , This means he would in know more to be not only with others, but for others".
John Paul II
Pope John Paul II Primary School No. 1.
18-100 Łapy, Polna Str. - 9
tel. (085) 715 24 19; jedynkalapy@poczta.onet.pl
In didactical - educational work our school’s concern is the children's welfare, it takes care about their many-sided development, taking into account specifics of their needs.
We Warrant:
· Perfect didactic horizon
· Large number of optional occupations
· Large number of activities for children in need of help:
· correction - compensatory activities
· didactico - equalizing
· corrective gymnastics.
· Universal help to pupils and parents
· speech therapist
· psychologist
· motional rehabilitation
· Different forms of integration:
· integration classes
· therapeutic - developmental class
· individual teaching
· Good housing basis, acceptance of school in habitat
· Material protection embrace of all pupils in need of help
· Participation of parents in school life
Safe school.
You are Welcome.